Popularne posty

sobota, 21 lipca 2012

Z czystym sumieniem chce zarekomendowac te strone:

http://websurf.pl/rejestracja.php?id=24
wprawdzie nie uzbieralam jeszcze minimum do wyplaty(5zl.),bo czasu nie mam zeby nabijac punkty na autosurfie,ale dwa razy trafilo mi sie,ze autosurf byl blokowany przez inne stronki o czym powiadomilam wlasciciela serwera po czym problem zostal zlikwidowany,po drugim powiadomieniu o zaistnialym problemie spotkala mnie mila niespodzianka,wkleje tu odpowiedz wlasciciela:

Witam Panią :)
Dziękuję Pani Bogusiu za czujność, sprawa została już naprawiona, a tamten użytkownik dowiedział się o problemie.
W zamian za zaangażowanie postanowilem ofiarować Pani w prezencie 10 000 punktów.
Punkty zostały już dodane do Pani konta:)
Pozdrawiam
Piotr Tabor
----- Original Message -----
Sent: Thursday, July 19, 2012 6:58 PM
Subject: znowu blokada 
wlasciciel bardzo mily i uczciwy o czym nie moge powiedziec o innych takich stronach,ale statystyki w pozniejszym czasie,jesli lubisz takie strony to zapisz sie z mojego linku,Ty dostaniesz na start 5000pkt,a ja poleconego,serdecznie zapraszam na ten serwer.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz