Popularne posty

sobota, 10 maja 2014


Potrzebuje Waszej pomocy!!!!!!!! I need your help!!!!!!!!!!! Ich brauche Ihre hilfe!!!!!!!!!
!  

1.Ze wzgledu na problemy zdrowotne(mam depresje) 
-Due to health problems(I have depression) 
-Aufgrund gesundheitlicher Probleme(Ich habe Depressionen) 
2.otrzymalam zgode od urzedu zdrowia i urzedu pracy 
-I received permission from the Health Office and the Labour Officc 
-ich erhielt die Erlaubnis des Gesundheitamtes und des Arbeitsamtes 
3.na zmiane mieszkania z 27 metrow na 50 metrow. 
-to change the apartment of 27 meters to 50 meters. 
-die Wohnung von 27 metern auf 50 meter zu ändern. 

4.Zbieram pieniadze na uzywane meble,kaucje i transport, 

-Collecting money for used furniture,deposits and transport, 
-Geld sammeln für gebrauchte Möbel,Kaution und Transport 
5.gdzie od lipca bede mogla mieszkac w 2-pokojowym mieszkaniu. 
-July where I can live in two rooms apartment. 
-wo von Juli ich kann in zweizimmer Wohnung leben. 
6.Mam juz 54 lata, 
-I am already 54 years, 
-Ich bin schon 54 Jahre alt, 
7.cale moje zycie mieszkalam z dziecmi i sama w 1 pokoju 
-I live my whole live with childern and herself in 1 room 
-Ich lebe -mein ganzes Leben mit Kindern und sich selbst in ein Zimmer 
8.i na starosc chce poczuc co to znaczy miec sypialnie 
-and old wants to feel what it means to have bedrooms 
-und meine Alter will spüren was es bedeutet Schlafzimmer haben  

9.TO JEST MOJE WIELKIE MARZENIE!!!!!!!!!!!!!!!!! 
-THIS IS MY BIG DREAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
-DAS IST MEIN GROßER TRAUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

10.Musze liczyc tylko na swoje sily, 
-I need to count only on their strength,
-Ich muss nur auf mein Stärke zählen, 
11.bo nie dostane zadnej pomocy 
-I do not get be helped 
-weil nicht geholfen bekommen werden 
12.i dlatego prosze WAS moi kochani googlowicze 
-and the refore please you my dear google 
-und deshalb bitte Sie mein lieber google 
13.pomozcie mi umeblowac moje pierwsze w zyciu 2 pokoje. 
-Help me furnish my first inmy live 2 rooms. 
-Helfen Sie mir meine erste in meinem Leben 2 Zimmer einrichten. 
14.Bede ogromnie wdzieczna za pomoc z Waszej strony !!!!!!!!!!!!

-I will be very grateful for the help from you  !!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Ich bin sehr dankbar für die Hilfe von Euch !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

15.MY ACCOUNT 
MEIN KONTO 
MOJE KONTO: 
KOD SWIFT:Deutsche Bank PBC S.A. 
DEUTPLPK 
PL 52 1910 1048 2408 0293 3049 0001 
RAFAL LUKASZ LASOTA (MY SON,MEIN SOHN,MOJ SYN)


16.Dalsze informacje moge podac przez email: 
bogusiall21@gmail.com 
-further information can I insert your e-mail address: 
bogusiall21@gmail.com 
-weitere Informationen per E-Mail ich einfügen können 
17.Wiem,ze dostane mnostwo negatywnych komentarzy,ale to jest moja jedyna droga do uzyskania malej pomocy. 
-I know I got a lot of negative Comments but thisis the only way to receive a small help. 
-Ich weiss dass ich bekomme eine große Menge negative Kommentare aber das ist die einzige Möglichkeit eine kleine Hilfe erhalten.  
18.Z OGROMNA WDZIECZNOSCIA DZIEKUJE,BOGUSIA 
-WITH ENORMOUS GRATITUDE THANK YOU,BOGUSIA 
-MIT EINEM RIESIGEN DANKBARKEIT,BOGUSIA



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz