Popularne posty

sobota, 23 czerwca 2012

Czas na statystyki mojego internetowego zarabiania,na www.centrumreklamy.com jestem od 11 maja i zarobilam do dzis 5,41,a minimum do wyplaty to 30,00zl.,wiec czeka mnie jeszcze troche klikania ha ha ha,sa tez tu platne zadania,ale ja ich nie wykonuje,gdyz obecnie nie przebywam w kraju i zeby w pelni wykonac zadanie musze odebrac telefon,pewnie wykonujac platne zadania wiecej juz bym zarobila,niestety w mojej obecnej sytuacji jest to na razie niemozliwe wiec pozostaja mi tylko platne emaile i platne kliki,zainetersowanych ta strona i forma zarobku zapraszam do rejestracji z mojego linku,ktory umieszczam w tym poscie,nie ukrywam,ze i ja zarobie na tym i Ty,serdecznie zapraszam,nic na sile
http://centrumreklamy.com/pages/index.php?refid=aino60
strone oceniam na szkolna 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz