Popularne posty

piątek, 1 czerwca 2012

Na i-gagnant-barre.com zarejestrowalam sie 28 maja,dzis jest 1 czerwca wiec serwer wszystkim uczestnikom przelicza punkty na euro albo centy tak jak w moim przypadku,przez te trzy dni uzbieralam 2461 punktow i zarobilam az 0,23 euro,w przeliczeniu na grosze na zapalki zarobilam ha ha ha,zas w drugim serwerze:20Dollars2Surf.com zarejestrowalam sie 27 maja i tez z poczatkiem nowego miesiaca serwer przelicza punkty na euro lub centy,przez 4 dni na tym serwerze uzbieralam 2451 punktow gdzie serwer przeliczyl mi to na centy i mam zarobione 0.27 euro,znowu na zapalki zarobilam,ale zeby nie bylo za latwo i za smiesznie zeby wyplacic moje wyklikane zarobki i ogladanie bannerow musze uzbierac tylko 20 euro ha ha ha,no tak glupich nie sieja,sami sie rodza ha ha ha,a zeby bylo jeszcze smieszniej mozesz w danym miesiacu uzbierac 10 000 tys.punktow ha ha ha i ani punkta wiecej,bo i tak bedzie nie zaliczony w stan Twojego konta,chce sie przekonac ile czasu musze klikac i ogladac reklamy na bannerach zeby osiagnac limit do wyplaty,jestem jeszcze na trzech polskich serwerach,ale tu sa tylko platne kliki,kliki konkursowe i platne emaile,ktore przychodza na Twoja poczte email i ktore trzeba otworzyc zebys mogl zarobic 1 grosz,na centrumreklamy.com zarejestrowalam sie 11 maja i do dzis zarobilam az 3,70 zlotych oczywiscie,na zielonymail.com tez zarejestrowalam sie 11 maja i do dzis zarobilam 1,8915 tez zlotych ha ha ha,jestem jeszcze na biznesmails.com i tam zarobilam do dzis 1.8505 rowniez zlotych,nic dodac,nic ujac ha ha ha

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz