Popularne posty

piątek, 25 maja 2012

25.05.2012
zawsze bylam sceptyczna do takich komunikatorow,jednak dzis otworzylam tu swojego bloga,czy ktos bedzie czytal?nie wiem,bo nawet nie wiem na jakich zasadach to funkcjonuje,ale ponoc praktyka czyni mistrza,niestety pisze bez polskich znakow,bo nie mam polskiego laptopa,a ogolnie to bede rozmawiac ze soba hi,hi,hi,bo tu gdzie teraz jestem nie mam z kim porozmawiacmslysze oczywiscie ludzka mowe,codziennie hi,hi hi,ale nie ojczysty jezyk,jak czesto tu bede pisac tez nie wiem,od dwoch tygodni zaraiam w internecie na klikaniu,oczywiscie z nudow,bo to sa grosze,na jendym portalu juz zarobilam 3 zlote hi,hi,hi,na drugim prawie dwa zlote,a na trzecim ponad zlotowke hi,hi,hi,czy sa wyplacalni,nie wiem?,przekonam sie jak osiagne poziom w klikaniu do wyplaty,jesli sie przejade na ktoryms portalu to napewno go wpisze na portal:dodajoszusta zeby inni nie korzystali z tych stron,moze inni beda zainteresowani wejsc na te strony to zostawie tu linki do tych stron,jesli mi sie uda je tu wkleic hi,hi,hi,dla mnie komputer sluzy do pisania meili i siedzenia na portalach towarzyskich,pisanie nie jest moja mocna strona,hi,hi,hi,mam teraz 3 dni wolnego wiec poszukam innych stron gdzie moze wiecej bede mogla zarobic,nie wiem tez czy moge tu wstawic jakies linki,zaraz sprobuje to zrobic

http://biznesmails.com/pages/index.php?refid=aino60
jeden jakos poszedl,wstawie dwa pozostale,moze kogos one zainteresuja

http://www.zielonymail.com/pages/index.php?refid=aino60

http://centrumreklamy.com/pages/index.php?refid=aino60
bede konczyc na dzis,dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz