Popularne posty

wtorek, 29 maja 2012

niestety nie moge sie jeszcze pochwalic zarobionymi pieniedzmi na portalach,warte polecenia sa:i-gagnant-barre.com i "2Dollars2Surf.com,podalam tu na blogu linki do nich i mozna z nich sie zarejestrowac,nie ukrywam ze i Ty zarobisz na tym i ja,ale jak nie chcesz nie bede namawiac,Ty tez kiedys bedziesz szukac poleconych,mam duzo czasu i cierpliwosci,ale inne ktore linki sa tutaj tez sa warte uwagi,nie zarobisz milionow,bo nie ma takiej opcji,nigdy w internecie takich pieniedzy sie nie zarobi klikajac,jesli ktos pisze takie rzeczy to jest niespelna rozumu,jesli bedziesz kilkac sam/a to mozna zarobic pare zlotych,jesli z poleconymi ciut wiecej,ale tysiace?nie,no ale kazdy moze sie przekonac,ja to wlasnie robie,na wlasnej skorze i staram sie to opisac,czy mi to wychodzi?,nie wiem,dla mnie jest to nieistotne,kazdy ma prawo wyrazac swoje mysli i poglady,za to jeszcze nie morduja hi,hi,hi i kazdy ma prawo zalozyc bloga i tam pisac,czy ktos to czyta?,nie wiem,moze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz