Popularne posty

sobota, 26 maja 2012

Osobiscie moge polecic zarabianie poprzez klikanie w reklamy oraz otwieranie platnych emaili,Serwery na ktorych jestem dzialaja juz od jakiegos czasu na rynku i ciesza sie zaufaniem tysiecy uzytkownikow,Jak pisalam ponizej sama w dwa tygodnie zarobilam kilka zlotych,portale sa przeznaczone dla osob cierpliwych,majacych duzo wolnego czasu,bede zupelnie szczera,tu nie zarabia sie milionow,miliony mozna zarobic grajac na gieldach,ale jak jestes zarejestrowany na kilkunastu takich sprawdzonych portalach to w kilka miesiecy mozesz zarobic np. na buty adidasa.Sami sprawdzcie i na pewno nie gwarantuje tysiecy zlotych w kilka dni jak pisza inni.Na taka forme dodatkowych zarobkow wpadlam przypadkiem w internecie i jestem tam zarejestrowana od 11 maja i powiem uczciwie,ze do tej pory zarobilam ok.6zl.pewnie wiecej bym zarobila zbierajac puszki w parkach hi,hi,hi,ale nie mam nic do stracenia,bo tu nie musicie inwestowac wlasnego kapitalu,jesli zarejestrujesz sie z polecenia mojego linku zarobie i ja i Ty,czy sa wyplacalni?nie wiem,sprawdze jak uzbieram odpowiednia kwote do wyplaty,jesli sie przejade napewno taki portal umieszcze na:dodajoszusta.pl zeby innych przestrzec przed nieuczciwym serwerem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz