Popularne posty

sobota, 26 maja 2012

Dzien dobry,
widze,ze mi nic nie wychodzi z tym pisaniem,no coz jakos to przezyje,nawiazujac do stron gdzie jestem zarejestrowana i zarabiam?hi,hi,hi,od polowy kwietnia chodze na kurs ktorego nie cierpie,mam na szczescie tam komputer i moge w nim pobuszowac,niestety duzo stron jest zablokowanych dla uczestnikow kursu,ale i tak mam mozliwosc cos poszukac lub przeczytac np.forum czytelnikow,wiec ostatni tydzien nic nie robilam tylko czytalam:zarabianie przez internet,czego tam nie ma,matko boska,ile to mozna tysiecy wygrac miesiecznie,hi,hi,hi,na trzech portalach klikam w linki,linki konkursowe i emaile i z tych trzech stron mam juz zarobione ok.6,00zl. hi,hi,hi,nigdy mnie takie rzeczy nie interesowaly,ale chce na wlasnej skorze sie przekonac jak to funkcjonuje,no i od 11 maja 2012 klikam na ile jest to mozliwe,takze na forum znalazlam gre?gdzie w miesiac mozna zarobic duzo tysiecy,skopiowalam te gre i tu umiescilam,malo tego weszlam w to zeby sprawdzic naturalnie czy cos wygram,o ile wogole cos zarobie h,hi,hi,wyslalam te 5zl.ja nie zbiednieje,ale na wlasnej skorze chce sie przekonac ile w tym prawdy ha ha ha,wyslalam nie na 40 emaili,ale na ponad 100 emaili ten tekst,pisza w nim,ze musze cierpliwie czekac na kokosy kilka tygodni,ja mam duzo czasu wiec moge poczekac,co z tego wyjdzie,nie wiem,ale na pewno napisze jak sie sprawa z tymi tysiacami przedstawia,hi,hi,hi,z nudow na kursie,znalazlam kilkadziesiat innych stron gdzie ponoc?mozna dobrze zarobic,mam trzy dni wolnego,bo tu zielone swiatki sa w poniedzialek i jest to swiateczny dzien wiec czasu mi nie brakuje zeby wejsc na te strony i poczytac,moze na kilku sie zarejestruje dla sprawdzenia wiarygodnosci tych potrali,wiec do boju dziewczyno,hi,hi,hi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz